Webdesign

Bouw en optimalisatie van websites die geld opleveren

Een flitsende website is leuk. Een website die geld oplevert is veel beter!

De website van je bedrijf is een van de eerste dingen die je klant ziet als ze op zoek zijn naar jou, je bedrijf of je product.  

Samen met jou bouw ik de meest optimale website die maximaal bijdraagt aan jouw doelen.

Ik bouw een website die bij je past

Ik maak websites die passen bij mijn klanten. En daarvoor is het belangrijk dat we bij de ontwikkeling van je nieuwe website samenwerken. Ik wil jou en je bedrijf leren kennen!

De allerbelangrijkste vraag die we gaan beantwoorden voordat we aan de website gaan beginnen is: wat wil je bereiken met je website?

Mogelijke antwoorden hierop zijn: “Ik wil dat mensen zich inschrijven voor mijn nieuwsbrief”. Of: “Ik wil dat mensen contact met me opnemen voor een kennismakingsgesprek”.

Dan gaan we daar ook op focussen. Alles wat afleidt van dat doel wordt ondergeschikt of misschien zelfs weggelaten.

Dit zijn de 6 eigenschappen van succesvolle websites​

Dit zijn de 6 eigenschappen van succesvolle websites​

Of je nu producten of diensten aanbiedt, je website is een belangrijk verkoopkanaal voor je bedrijf. Het is een van de eerste dingen die je potentiële klanten zullen zien wanneer ze online op zoek zijn.

Als je niet steeds bezig blijft met je website en deze gebruiksvriendelijk en relevant houdt voor je doelgroep, loop je een serieus risico om potentiële klanten aan je concurrenten te verliezen.

In dit e-book heb ik 6 aandachtspunten op een rij gezet, waarmee je jouw website naar een hoger niveau kunt tillen.

Bezoekers van je website beslissen binnen 3 seconden
of ze verder kijken of weer wegklikken.

Zorg er dus voor dat je website klaar is om te overtuigen

Je website moet
duidelijk zijn

Beantwoord meteen de drie belangrijkste vragen van je bezoekers

Beantwoord meteen de drie belangrijkste vragen van je bezoekers:

Iedere bezoeker komt op je website met de vraag: wat hebben ze hier voor mij. Beantwoord daarom meteen de volgende drie vragen:

  1. Waar ben ik?
  2. Wat hebben ze hier?
  3. Wat maakt dit bedrijf uniek?

Je website moet een
aansprekend design hebben

Geef in één keer een professionele indruk
met een goed ontwerp

Een goed ontwerp bepaalt de eerste indruk

Eerste indrukken zijn belangrijk. Als je website in één oogopslag uitstraalt wat jij belangrijk vindt, dan sta je meteen al met 1-0 voor.

Voordat ik begin met bouwen, maak ik, samen met jou, een professioneel ontwerp voor je nieuwe website.

Je website moet
snel zijn

Bezoekers haken af als je website niet snel genoeg op het scherm staat.

Zorg dat je website snel laadt

Als je maar een paar seconden hebt om je bezoeker te overtuigen, dan is het zonde als je deze seconden kwijtraakt aan het inladen van je website.

Mijn websites zijn gebouwd om snel in te laden.

Je website moet geschikt zijn voor mobiel

Meer dan de helft van je bezoekers
surft op een mobiel apparaat.

De mobiele weergave van je website is minstens zo belangrijk

Aangezien de meeste van je bezoekers je website bezoeken met hun telefoon of tablet, zorg ik ervoor dat deze (ook) feilloos werkt.

De website geschikt maken voor mobiel is dus niet een 'laatste klusje', maar is iets wat gedurende het hele ontwikkelingsproces een belangrijke rol speelt.

“Rick is een kwaliteitsstandaard voor ons. Elke keer dat we een freelancer gaan selecteren, omschrijven we het profiel als een ‘type Rick’.

Rick is handig en denkt zo goed vooruit dat we niemand meer willen die de lat lager heeft liggen.”

Aartjan van Erkel
Auteur van bestsellers Maak ze gek! en Verleiden op internet​

Onze aanpak voor het maken van websites

Onderzoek

Ieder nieuw project begint met de onderzoeksfase, waarin we samen onderzoeken wat voor website we moeten gaan bouwen. Daarin staat jouw bedrijf centraal, maar daarin staat vooral je bezoeker centraal.

Want, hoe raar dit ook klinkt, we maken de website niet voor jou.

We maken de website voor je bezoekers.

  • Wie is je bezoeker?
  • Welk probleem probeert je bezoeker op te lossen?
  • Hoe kunnen we je bezoeker overtuigen dat jij de beste oplossing voor zijn probleem hebt?

Maar ook:

  • Hoe gaat jouw bezoeker jouw website vinden?
  • Hoe maken we je nieuwe website optimaal voor zoekmachines (SEO)?
  • Hoe gaat je nieuwe website passen in je Social Media strategie?

Opstellen plan

Nadat we hebben vastgesteld wat voor website we moeten gaan bouwen, gaan we op een rijtje zetten wat dat concreet betekent.

  • Uit welke pagina's gaat de website bestaan?
  • Is er een huidige website? En zo ja, welke inhoud gaat er mee naar de nieuwe website?
  • Wil je een blog op je nieuwe website?
  • Wil je dat klanten producten kunnen afrekeken?

Ik maak ook een basisontwerp voor je nieuwe website, zodat je een duidelijk beeld krijgt wat het eindresultaat zal zijn.

Aan de hand van dit plan geef ik je een offerte voor de realisatie van deze website.

Deze offerte is helemaal vrijblijvend. Als je mijn plan helemaal niets vindt, zit je nergens aan vast.

Ontwikkeling

Als je de offerte hebt geaccepteerd, gaan we volop aan de slag. 

We gaan eerst samen het ontwerp helemaal uitwerken. 

Als het ontwerp is vastgesteld, start ik met bouwen. Ondertussen hou ik je op de hoogte en betrek ik je bij de voortgang. Regelmatig zal ik je vragen om je mening of om input.

Hiervoor maak ik gebruik van fijne tools, waarmee je letterlijk ieder onderdeel van de website kunt aanklikken en kan voorzien van jouw feedback. Dus geen lange e-mails over en weer.

Lancering

Als de ontwikkeling is afgerond, kunnen we je nieuwe website lanceren!

Als er nog een oude website is, zorg ik ervoor dat de overgang soepeltjes gaat. Bezoekers van oude adressen worden doorgeleid naar de juiste pagina op je nieuwe website.

Na de lancering neem ik je website op in ons service programma WordPress Super Service. Updates, Security en Back-ups zijn dan uitstekend voor je geregeld. 

En de eerste drie maanden WordPress Super Service zijn inbegrepen.

Samenwerking na het project

Ook na het project wil ik, als jij daar voor kiest, jouw online partner zijn.

Als we onze relatie voortzetten, mag je rekenen op mijn expertise en mijn pro-actieve houding. Problemen probeer ik te signaleren en op te lossen voordat het échte problemen worden. En als ik kansen zie, laat ik je dat graag weten.

Met handige tools en A/B-tests kunnen we het gedrag van je bezoekers analyseren. Op die manier kunnen we je website steeds verder optimaliseren. Via mijn strippenkaarten kun je me zonder veel gedoe klussen laten uitvoeren. En mocht je een groter project hebben, dan doe ik je graag weer een mooi voorstel.

Bekijk een aantal van mijn projecten

Plan, geheel vrijblijvend, een kennismakingsgesprek in

Heb je interesse om samen te werken? Of heb je misschien nog vragen?Plan dan gerust een geheel vrijblijvende kennismaking met me in.

Ik ga graag met je in gesprek.

 

Scroll to Top

Download nu gratis dit e-book en leer hoe je je website nog succesvoller maakt

Leer in deze mini-cursus hoe je je website nog succesvoller maakt, te beginnen met dit gratis e-book.  Je kunt je op ieder moment met één klik weer uitschrijven.

Wij hebben ook een hekel aan SPAM en gaan zorgvuldig om met je e-mailadres.
Ons privacybeleid vind je hier